9 Nisan 2011 Cumartesi

Yorucu bi haftaa :)



Sınav haftasıı !
Tamam, kabul.
Oturup saatlerce ders çalışmıyorum ama her gün 2-3 tane sınav olması dengemi bozmaya yetiyor.
Ders çalışmam gerektiğini düşündükçe uykum geliyor.
Sabahları okula gidesim gelmiyor.
Sınavların kötü geçmesi beni daha da berbat bi ruh haline sokuyor.
Off böyle anlatınca da bunaldım yahu :)
Neyse anlaşıldığı gibi berbat yorucu bi hafta geçirdim.
Yine de iyi bi kaç şey oldu.
Mesela 14 ay süren yalnızlığımdan sonra biriyle tanıştım.
Arkadaşımın fotoğraflarına bakarken birini gördüm ve beğendiğimi arkadaşıma söyledim.
Sakın gidip, söyleme bak diye 10 kez uyarsam da, duramamış anlatmış.
Ona da benim fotoğraflarımı göstermiş. O da tanışmak istemiş.
Böyle fotoğraflarla birbirini görmek iyi bi tanışma şekli değil ama kader kısmet :)
Neyse konuşuyoruz. Çok tatlı biri.
Ben insanları dış görünüşe göre yargılarım.
O yüzden görmeden konuşmaya başlamam daha iyi oldu.
Şu an tanıştığım kişi bence çok hoş :)
O yüzden dış görünüşü beni çok da etkilemeycek doğrusu.
Yani umarım etkilemez :)
İyi şeyler olmasını diliyorum.
Umarım iyi olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda