6 Ocak 2012 Cuma

Niye yapıyorsun bunu ?



Yokluğuna alışıyorum artık mesajlara "acaba o mudur ?" diyerek bakmıyorum derken;
Sen mesaj atıyorsun.

Yılbaşında beni davet etmek için attığın tek mesajla ailemin güvenini sarsmak pahasına bana verdikleri dershane taksitini senin çağırdın mekana ve giyeceğim kıyafete yatırdım.
Neyse ki staj maaşım var onunla dershane taksitini geri yatıracağım.
Ve bunun için bile sana kızamıyorum.
Nasıl yapıyorsun, nasıl başarıyorsun bilmiyorum ama yapma.
Lütfen yapma.
Yaklaşma bana.
Hep zarar veriyorsun.
Uzak dur.
Lütfen !

Bu gün yine mesaj attın.
Hala telefonun ekranında senden mesaj geldiğini görünce mutlu oluyorum.
"Bana kıyamazsın seni tanıyorum" dedin.
Ama bu sefer başarılı olamadın.
"Uzak dur benden" dedim.
Bunu söyledikten sonra saatlerce ağlasam da sonuç olarak söyledim.

-Senden vazgeçemiyorum ama bunu bilmeni istemiyorum.


-Bir kez daha gelirsen bu kadar dayanıklı olamayabilirim, o yüzden lütfen gelme.
-Lütfen gelme.
-Lütfen gelme.
-Lütfen gelme.
-Lütfen gelme.


-Lütfen gel ama gitme.-

2 yorum:

  1. İşin zor senin. Sen acı da çekiyorsundur. Bunun bir hal yolu yok mudur ki!..

    YanıtlaSil
  2. Gelmesi lazım. Gelmiyor. Gelince gidiyor. Varlığı da yokluğu da zarar denilen cinsten biri.

    YanıtlaSil

Hadi Sen de Fısılda