18 Haziran 2011 Cumartesi

Falanca Filancaa Kimdir ? Meraklısınaa :)

Bendeniz, aslında ben deniz değilim. Falanca Filanca'yım. Şaka bi yana benim bir ismim var elbet.
Kübra'yım ben Kübra :) Tekrar memnun oldum efeniim :)
İşte şu fotoğraftakil benim;




Düşündüm taşındım ben böyle yazıyorum falan ama kimse benim geçmişimle ilgili bi şey bilmiyor.
E anlatayım dedim.
Mayıs '94 doğumluyum.
Şuan 17,5 yaşındayım. Çook gencim ve evet ben de bir ergenim :)
Ve 1.60 gibi kısacık bir boyum var. Aslında aramızda kalsın boyum 1.59 :(
Çevremdeki insanlara Kübra'yı bi anlatın deseniz şöyle derler : Şıp sevdi, takıntılı.
Evet haklılar.
Şıp Sevdi'yim.
Daha öncede söylemiştim. 
Gelelim ilişkilerimeee.
İlk kez 6. sınıftayken biriyle sevgili oldum.
Onu da sevmemiştim ama ne zaman biriyle çıkmaya başlasa giderdim çocuğun yanına "ya ben seni seviyorum yine de o kızla çıkmak istersen çık ama seni sevdiğimi unutma " derdim sonra çıkmaya başlardık.
O beni severdi bende onun beni sevmesini :)
Ne zaman biriyle çıksa yapardım bunu.
1 yıl bu şekilde geçti.
7. sınıfın sonlarında aile dostumuzun benim yaşlarımda bir kızı vardı adı Betül.
Bi gün bunlara kahvaltıya gitmiştik, kahvaltıdan sonra sokakta oturalım dedik
Biz otururken bi çocuk geldi bisikletiyle babamın ve Betül'ün babasının arkadaşının oğluymuş. Uff dedim bu ne !
Sonra çocukta beni beğenmiş ertesi gün gelsin görüşelim demiş. Betül bizde kal o zaman falan dedi kaldım onlarda. Gece başladım "bu çocuk beni yakından görcek beğenmicek ühüüü" diye zırvalamaya "yok beğenir saçmalama" falan diye ikna etmeye çalışıyor Betül beni derken sabah oldu. 1-2 saatlik uykuyla buluştuk çocukla iyiydi. Baya çıktık. Baya dediğim 1 ay :) Sonra ben saçlarıma ilk kez kat attırdım. Güzelim havalıyım moduna girdim ayrıldım ondan da. Sonra o da baya peşimden koştu. Görseniz nasıl da çirkin bi şeyim. Gece kapımızın önüne falan gelirdi beni görmek için. Ahh ahh. Sonra o da unuttu beni.

8. sınıfta dershaneye başladım. Dershaneden kaçıp kaçıp Kent Meydanına giderdim. Sonra orada da birini buldum :)) Her gün görüyordum onu dikkatimi çekiyordu, bende onun dikkatini çekmişim tanışmak istedi.
Çok yakışıklı gelmişti o zaman hayır diyemedim. Çıktık en çok onu sevdim. 1 ay falan çıktık. 2 kere ayrıldı benden yalvardım bırakma diye benim zorumla 1 ay çıktık. Doğum günümde ayrılmıştı benden çok koymuştu yaa.
1 buçuk yıl peşinden koştum tersledi beni hep :(
Face'den silerdi eklerdim çıktıklarıyla uğraşırdım. Bıkmıştı benden artık. 1 buçuk yıl sonra buluşmak istedi, buluştuk. Ben değiştim o değişmiş. Apaçi dedikleri insanlar gibi olmuş. O eski masumluğu kalmamış. İstemediğimi bi şekilde söyledim. Ama en çok onu sevdim.
1,5 yıl onu severken de boş durmadım tabi. 1 sınıftan beri arkadaşım olan Gülşah var. 9. sınıftayken işte 9 yıllık falan arkadaşız. Bi gün geziyoruz Heykel'de bi çocuk gördüm cafenin birinde dürttüm Gülşah'ı gir oturuyoruz buraya diye gösterdim çocuğu da.  Oturmadan önce bi bakış attım çocuğa sonra arkamı döndüm oturdum. Gülşah'da çocuğa dönük oturuyor. O da bayıldı çocuğa. Kesiyor çocuğu. Sonra kalktık bunlar takip ediyor bizi. Baya peşimizden geldiler. En sonunda durdurdu. Tanışmak istedi. Numarasını veriyor ben almadım Gülşah aldı. Sonra bana dönüp sen bana mesaj atarsın dedi. Atmadım. Gülşah attı. Gülşah'dan numaramı almış. Konuşmaya başladık. Adı Adem. Daha önce bahsetmiştim 2 yıl önce çıktık, 2 ayda bir özledim buluşalım der ben terslerim falan diye o işte. Sonra onunla da 40 gün çıktık. En ufak bi kavga da ayrılıyordu. Bi daha ayrılalım dersen bu son olacak dedim inanmadı yine ayrıldı. Barışırız zannediyordu. Barışmadım. Hala umudu var benden.O da öyle bitti. Aslında iyi çocuk.
Sonra yine birileri girdi çıktı hayatıma.
Betül demiştim. O benden güzeldi. O sarışın olduğu için daha çok dikkat çekerdi, dediğim gibi güzeldi ve ben haliyle kıskanırdım onu.
Bi gün bi sevgilimle buluştuk. Betül de var yanımda. 1-2 saat görüştük sıkıldım biz gidiyoruz geç kaldık falan dedim yanından ayrıldım geziyoruz. 5-6 tane yakışıklı çocuk yalvarıyorlar resmen tanışalım diye saçmalamayın gidin falan diyorum gitmiyorlar. Bi baktım hepsi benimle tanışmak istiyor Betül'e bakan yok. Nasıl sevindirik oldum.
Bi tarafım daha az önce sevgilinin yanındaydın lan hayır de şunlara diyo diğer tarafım kanıtla kızım kendini bu fırsat ele gelmez bi daha diyo ve bende kendimi kanıtlamak Betül'ü kıskandırmak adına en yakışıklı olanına numaramı verdim. Adı Aykut. O gün buluştuğum çocuktan da ayrıldım. Aykut'la muhabbeti ilerlettim. Düşüncelerimiz çok uyuyordu. Konuşmaya devam ettik. Bi kaç hafta sonra teklf etti.
Baya da güzel teklif etmişti. Kabul ettim Betül'e anlattım ballandıra ballandıra.
2 ay çıktık ayrıldım ondan da. En uzun ilişkimdi bu arada. Ve ondan sonra da kimseyle çıkmadım 16 aydır da bilindiği üzere kimseyle çıkmıyorum.
Tabi bu arada ben OKS'ye girdim. Sağlık Meslek Lisesi'ni kazandım. İstemeyerek gittim.
1. sene ite kaka geçtim. 2. senemde sınıfta kaldım. 2. sınıfı 2 kez okudum ve şu an 4. sınıf olmam gerekirken 3. sınıf oldum.
Bu sene staja başlıyorum. Arkadaşlarımın da son yılı mezun olacaklar.
Bu öyle zor bi dönem ki.
Sınıfta kalmak çok değişik bi duygu.
Sınıf tekrarı olduğumu duyduğum da yaşadığım üzüntüyü hiç hiç yaşamadığımı fark ettim. Daha önce hiç bir şeye üzülmemişim dedim. Kimsenin başına gelmesin yani. Çok çok berbat bi duygu.

Kısa tutup özet geçmeye çalıştım ama uzunca bi yazı oldu. Umarım sıkmamışımdır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda