25 Haziran 2011 Cumartesi

İtiraf Ediyorum.



* Hala yalnızım
* Sevgilisi olanları kıskanıyorum.
* Nerede güzel kız görsem burnunun ortasında sivilce çıkması için dua ediyorum.
* Hiç aşık olamıyorum.
* Yıllarca sevgili kalan insanların arasında ki bağı anlayamıyorum.
* Çok ve çabuk sıkılıyorum.
* Facebook'da ilk defa tanımadığım bi çocuğu ekledim ama sonra utandım sildim. Bunu niye yaptım bilmiyorum.
* Makyajsız halime kendim bile tahammül edemiyorum. Biraz da bu yüzden evlenmeyi düşünmüyorum.
* Değer verdiğim biriyle mesajlaştıktan sonra gelen ve gönderilen bütün mesajları sürekli okuyorum.
* Şu an fake hesaplarımda bi çocuk buldum yüzü çok tatlı ama tarzı kötü onu değiştirmeye çalışıyorum. Bunu da neden yaptığımı bilmiyorum ama topluma kazandırmak lazım çocuğu di mii ? ;D
* Çok eğlenmek istiyorum ama bunu beceremiyorum.

Bu kadar.
Şu an niye itiraf köşesi yaptığımı da bilmiyorum.
Beni böyle de sevin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda