23 Temmuz 2011 Cumartesi

Hahaayytt !




Havalar..
Hava. Sıcak. Çok sıcak.
Buz gibi suyumu içip yazıma başlıyorum.
Öhhööm.
Eveet.
Az önce dışarıdaydım. Annem ablam ben ablamın tercihleri için dershanesine gittik.
Neyse konu bu değil tabi. Eve geldim internete gireyim dedim.
Bi baktım gelen kutusu (1).
Ao O.o) ?
Bi açtım upuzun mesaj.
Okudum. Bir kaç haftadır tanıdığım bi çocuk vardı ondanmış.
Bana karşı hissettiklerini yazmış. Benden hoşlanıyormuş.
Çocuk ne paylaşsam beğenip yorum yapıyordu sürekli konuşmaya çalışıyordu benden hoşlanmaya başladığını düşünmüştüm ama "yook cağnım bana öyle geliyoo yeea" diye bastırıyordum bu düşünceyi.
Mesajı okuyunca dondum kaldım.
Teklif falan değil. Sadece bana karşı hissettiklerini yazmış.
Uzun zamandır kimseyle çıkmadığım ve hayatımda hiç bu şekilde bana açılan birisi olmadığı için ne diyeceğimi bilemedim. Ve ona karşı şuan bir şeyler hissetmediğimi. Henüz bir kaç haftadır tanıştığımızı vurgulayan bi kaç söz zırvaladım yolladım.
Böyle işte. Sonunda benim varlığımı fark eden bi karşı cins çıktı :P
Neyse şimdilik sevgili olmayı falan düşünmüyorum, bakalım zaman ne gösterecekk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda