2 Aralık 2011 Cuma

Karar aldım, seni sensiz yaşıyorum.



Zırtapoz sevgilisinden ayrılmış ama barışmaları yakındır.
Neyse..

Ona çok kızgın olduğumu düşünüyor.
Yakın arkadaşım olan Arı Maya'nın sevgilisi Tutkuluk Zırtapozun arkadaşı.
Geçen gün Arı maya, ben, Tutkuluk beraberdik.
Tutkuluk Zırtapoza söylemiş beraberdik senden konuştuk falan diye
Zırtapoz da arkasından küfür edip etmediğimi sormuş
Tutkuluk da 'etmedi' deyince şaşırmış.

Onu facebook'dan sildiğim ve telefonda 'senden nefret ediyorum' diye bağırdığım için
bu kez gerçekten kızdığımı düşünmüş herhalde şapşal
ama ben ona uzun süre kızgın kalamam ki :)

Ona hissettim şey aşk mı, alışkanlık mı bilmiyorum ama
Yaşadığım duygu her neyse,
Canımı ne kadar yakarsa yaksın,
Ne kadar üzülürsem üzüleyim,
Bu yaşattığı duyguyu seviyorum.

Emin olduğum tek duygu onu seviyorum.
Bi aşkla ya da değil ama seviyorum.

Benim olmasını da istemiyorum.
Asla dönmeyecek, dönse bile affetmeyeceğim ama
bu duyguyu yaşamaya devam edeceğim.
Onu sevmeye devam edeceğim.

Onu uzaktan izlemeyi seviyorum.
Uzun bi süre hayatıma birini dahil etmek istemiyorum.
Bu duyguyu doya doya yaşamak istiyorum.
Bu acıyı çekmek istiyorum.

Belki birine aşık olurum
bu engelenilcek bir şey değil ama aşık olmamak için bütün önlemleri alacağım.
Kimseyle tanışmayı düşünmüyorum.
Etrafa bakarak yürümem zaten ama artık hiç bakmıyorum.
Karşı cinsi yanıma yaklaştırmıyorum, yaklaşmıyorum.

Bakalım bu ne kadar devam edecek :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda