23 Nisan 2012 Pazartesi

Ciddiyiz biz :P



Adını "ciddi" koyduğumuz saçma sapan bir ilişkinin içinde yuvarlanıp gidiyorum.
Adam bulduğu her fırsatta benim yanımda. 
Hayalini kurduğum şeyleri yaşıyorum.
"Bir erkek sever mi ya ?" diye düşünürdüm, inanmazdım ama oldu.
Seviyor, özlüyor, değer veriyor..
Tek bir sorun var. 
Ben sevmiyorum, özlemiyorum, hiç bir şey hissetmiyorum.
Yalnızca beni sevdiği için onunla birlikteyim.
Zırtapoz'u aklımdan çıkaramıyorum.
Gece onu düşünerek uyuyorum, sabah kalktığımda yine onu düşünerek uyanıyorum.
Koca günü onu düşünerek geçiriyorum.

Buğra bir şey söylediğinde " aa Zırtapoz da öyle yapardı " diye istemsiz atlıyorum.
Üzülüyor, kızıyor ama hiç bir şey söylemiyor.
Zırtapoz'u unutamadığımı biliyor ama sessiz kalıyor.
Ailesi çok iyi, beni çok seviyorlar.
Buğra'ya çok iyi geldiğimi söylüyorlar.

Buğra'ya göre biz ciddi ilişki yaşıyoruz.
Bence saçma.

Dün yüzüne "seni sevmiyorum" dedim.
"Seversin ben beklerim" diyor.
"Ayrılalım" dedim.
"Asla, seni öldürürüm" diyor.
Birazcık psikopat zaten.
Off..
Zırtapoz ile sevgilisi de facebook hesaplarını dondurdu.
Zırtapoz'un bu sefer güzel bir ilişkisi var sanırım.


Ne yapıyorum, ne yaşıyorum, sonum ne olacak hiç bir fikrim yok..

2 yorum:

  1. Sen gerçekten de zırtapoza aşıksın. Fakat önemli bişi diyeyim sana
    aynı durum bir arkadaşımda da vardı. çocuk döndü dolaştı kıza geldi. Geldi ama kız bu sefer çocuğa defolu çekti ve artık ona aşık değil. Belki de senin amacın bu olabilir. bu bir kadınsı intikam duygusudur.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu yazdıklarının içinde "çocuk döndü dolaştı kıza geldi." cümlesinde takıldım kaldım :/
    Kendimi tokatlıyorum. Heh tamam devamını da okudum. Hımm.. Haklı olma ihtimalin var sanırım :D

    YanıtlaSil

Hadi Sen de Fısılda