14 Nisan 2012 Cumartesi

Zaman ilacım olsa.

Ben yine upuzun zamandır yazmıyorum.
İnternetim gitti 1 ay kadar, sonra benim yazasım gelmedi falan ama çok şey oldu.
Zırtapoz bir kaç kere mesaj attı.
Barışma amaçlı zor tuttum kendimi ama barışmadım.
Onu her zaman özlüyorum..
30 Mart'ta biriyle çıkmaya başladım adı Buğra.
Bana gerçekten aşık.
Zırtapoz'u sevdiğimi biliyor.
Kabulleniyor. Yanında olmam ona yetiyor.
Beni çok mutlu ediyor.
Zırtapoz da eski sevgilisiyle barıştı.
Göt kız hep Zırtapoz'la beraber olan fotoğraflarını koyuyor feyse :(
Kısacası abuk subuk bi ilişkinin içindeyim.
Buğra'dan ayrılamıyorum. Beni bırakmıyor.
Ben de artık oluruna bıraktım.
Adam beni her türlü kabul ediyor, gideceği yere kadar gitsin.
Saldım her şeyi. Zaman gösterir artık ne olacağını :/
Sonum hayırlı olur umarım :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda