2 Şubat 2013 Cumartesi

Bir tutam Merhaba'm var, alır mısınız ?



Yaklaşık 8 ay aradan sonra Merhabaaa.
evet baktım 8 aydır yazmıyorum. Nasıl yazmadım ben de bilmiyorum. Aslında bakılırsa internete eskisi kadfar girmiyorum. Ya vaktim olmuyor ya canım istemiyor vs vs.
Nasıl yazasım geliyor şu bi kaç haftadır anlatamam.
Okunur okunmaz bilemiyorum ama yazacağım yahu.
Uzun bi aradan sonra tekrar yazacağım. Okumak okumamak dediğim gibi size kalmış.
Ben içimi güzelce dökeyim de..

8 ay önce Zırtapoz demişim en son. Nasıl aşıktım gerizekalıya vay be.
-Tım dedim di mi fark ettiniz.
Hayatımda başka biri vaaarr.
Bu kez aşık değilim ama seviyorum, mutluyum dırım dırıımm...
Zırtapoz'a aşık olduğum gibi kimseye aşık olamayacağımı biliyorum ama şu an hayatımda olan kişilik fazlasıyla sevilesi biri eee ben de öyle yapıyorum :)
Yaklaşık 4 aydır birlikteyiz ve gerçekten güzel gidiyor. Nazar değmesini istemem bi maşallah alayım, teşekkürlerr :)

Daha sonra girip tek teek anlatacağım meraklısına. Anlatmayı seviyorum çünkü. 
8 ay'dan sonra tekrar yazıp, anlatıyor olmak yüzüme tebessüm otutturdu :)

Şimdilik hoşçakalıın :))

2 yorum:

Hadi Sen de Fısılda