17 Şubat 2013 Pazar

Hikayenin Sonu.



Oluyordu yani başarıyordum.
Zırtapozu tabuta koymuş toprağa gömüyordum. 4 ay kadar süredir biriyle birlikteydim.
Annem istemedi ayırdı. Direndik. Kavga ettik barıştık. Çoğunluk ben çabaladım çünkü o ağır abiydi.
Yalvarmaz özür dilemezdi. Sadece sevdiğini bilirdim, çok sevdiğini. Ben de aşık değildim ama seviyordum.
Aşk ve sevgi.. İkisi gerçekten farklı şeyler.
Aşkta mantık denen şey buhar olup uçuyor ama sevince öyle olmuyor, daha mutlusun; aptal değilsin.
4 ay geçti artık ağır abiliği çabasızlığı beni yoruyordu. Haklı olsam da olmasam da özür dileyip barışmaya çabalamaktan sıkılmıştım. Nihayetinde ben de bir kadınım di mi ? İlgi bekliyorum.
O da özür dilesin, ilgilensin istiyorum. Söylüyorum yapma saçmalıyorsun ben ilgiliyim deyip sıyrılıyor.

13 Şubat..
Hediyemi 3 gün önceden falan almıştım. Sevgililer günü için..
Ne oldu bilmiyorum ama bi an da artık yapamayacağımı fark ettim ve bitirdim.
Anlaşamıyorduk çok sık kavga ediyorduk. İlk 2 ayda sevdiği gibi sevmiyordu beni, umursamıyordu.
Hediyeyi götürdüm ablasına verdim.
Teşekkür için mesaj attı ve onun dışında aramadı zaten ayrılık mesajıma da sen bilirsin demişti.
Hoş zaten söylüyordu " Senden ayrılırsam ne yaparsın ?" dediğimde "Hiç bir şey. Zaten karar vermişsen bi şey yapmamın bi anlamı olmaz" diyordu. Yapmadı da.

Sevdiğini düşünmüyordum artık.
Sonra mesaj atıp sordum 'Zaten bitirmişsin neden benim yapmamı bekledin ?' dedim.
Beni sevdiğini öyle bir şeyi asla düşünmediğini söyledi.
Mesajlarından beni sevdiği çok açıktı. "Seni" dedi "Hayata yeniden başlayacak kadar sevdim."
Bize bi şans daha vermesini hata yaptığımı söyledim.
"Biz anlaşamıyoruz ben seni çok özledim çok seviyorum deli gibi seviyorum buna rağmen seni mutlu edemedim, edemicem de. Aynı dili konuşmayı başaramıyoruz. Senin istediğin kişi benim gibi biri değil. Seni unutmalıyım sen de beni unutmalısın; istediğin kişiyi bulmak için"

Buna cevap veremicek kadar kırılmıştım. Ben ondan şans istiyordum suçlu oydu ama ben özür diliyordum ve reddedildim. Bütün kendime olan güvenimi kaybettim. Seni de..
Yeni biri giricek hayatlarımıza yine kendimizi tanıtıcaz. 2 cümle de olsa belki içinde ben geçicem. Daha önceki hatalarımdan biri diye bahsediceksin benimle olan ilişkini anlatırken.
Severek bitiriyoruz. Aptallığımıza madalya alalım. Ya da dur bunu en fazla ben hak ediyorum.
Kendine iyi bak bana en çok değer veren insan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda