26 Ağustos 2011 Cuma

Sevineyim mi ? Üzüleyim mi ?

18 aydır "allağm şöyle bi sevgilim olsun böyle bi sevgilim olsun " diye dualar edip yalvarıyorum kabul olmuyor.
Fakat dün, "Zırtapoz n'olur Ş'ırfıntıyla çıkmasın Masum Suratla çıksın n'olu n'olur.. " dedim kabul oldu.
Sen beni deniyor musun Tanrım ya :(
Sabırlılık testinden mi geçiyorum, ne yapıyorsun bana :(
Of .
Zırtapoz bey ilişkiyi resmiyete döküp feysbuk'da ilişki yaptı.
Ben de casusu olarak gördüm tabi bunu.
Bu adayında elimden uçuşunu izledim.
Şimdiler de şu şarkıyı dinliyorum;


Mini mini bir kuş donmuştu
Pencereme konmuştu 
Aldım onu içeriye
Cik cik cik.. ötsün diye
Pır pır ederken canlandıııı.
Ve şimdi gelecek olan kısım benim için.
Elleriiim bom boşş kaldııııı.
Bu kısmı daha yüksek sesle tekrarlıyoruz;
ELLERİM BOM BOŞ KALDIIIIIII !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda