24 Ağustos 2011 Çarşamba

Zırtapoz !

Bir önceki yazı da bahsettiğim kişi ona ne diyeliiimmm ımm Zırtapoz, evet Zırtapoz olsun.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben hala yalnızım ve uzun bi süre daha yalnız kalacağım sanırım.
Zırtapoz başka biriyle çıkıyor ya da çıkmak üzere tam da ben ondan iyice hoşlanmaya başlamışken.
Geçen yazı da şom ağzımı açıp "bakalım bu ne zaman bitecek" demiştim.
Birinizde açma kız şom ağzını demediniz, aşk olsun :(.
Bi kaç gündür konuşmuyoruz. En son konuşmamızda kavga ettik gibi.
Aslında hep kavga ediyoruz ama sonra gelip özür diliyordu bu sefer dilemedi.
Formspring adresine bakayım dedim oradan öğrendim eski sevgilisiyle mi ne barışıyormuş.
Lanet olsun ya, burada ben dururken olacak şey mi bu :)
Aslında ben fark etmiştim bizim Zırtapoz feysbuk'a ne yazsa eski sevgilisi olacak Ş'ırfıntı beğeniyor.
Bi önce ki çıktığı Masum Surat'la barışsa bu kadar takmazdım.
Ş'ırfıntı güzel kız, Masum Surat çirkin.
Allağm Masum Suratla barışsın benim takıntım da geçer o zaman.
Ş'ırfıntıyla barışırsa egom çok pis dağılır.
Allah belanı versin Zırtapoz. Şu yazıya bak casus olmuşum, ajan olmuşum senin yüzünden.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda