16 Ağustos 2011 Salı

Yeni Biri Vaar :)


Yalnız olmamı benden bile fazla dert eden bi arkadaşım var.
Sürekli bana birilerinin resimlerini gösteriyor sevgili olalım diye 40 takla atıyor.
Sevgilisinin arkadaşları mı dersiniz, kuzenlerimi dersiniz hepsiyle tanıştım yani en azından fotoğraflarını gördüm.
Apaçisi krosu etrafında yalnız kim varsa bana ayarlamaya çalıştı.
Ama ben onun sapı bunun çöpü diyerek hepsine bi bahane buldum.
O da artık pes etti, benim tam bi soğuk nevale olduğumu böyle giderse sonsuza dek sevgilisiz kalacağım sonucuna vardı.
Tabi bu sonuca varmadan önce beni son kez bi kuzeniyle tanışmam için zorladı.
Bu sefer ne çıkacağını bilmediğim için her ihtimale karşı önce facebook’a eklesin dedim.

Ekledi çocuğun fotoğrafları bir gördüm Tanrı’nın özene bözene yarattığı kişi bu olmalı evet yani kesin bu dedim.
 Bu çocuk bana hayatta bakmaz, sümüğünü atmaz triplerine girdim.
Neyse konuşuyoruz internette daha ilk konuşmada telefon numarasını verdi mesaj atarsın çıkıyorum ben falan bi havalar. Atmadım tabi ki.
Ne kadar ağzımın suyu aksada hoop dedim yavaş gel.
Bi kaç kez daha konuştukdan sonra numaraları alıp verdik tabi o ayrı :)
Mayıs ayında tanıştık ve bi kaç haftadan sonra bi daha hiiç konuşmadık.
Bana ‘çok soğuksun ya muhabbet edilmiyor seninle’ dedi.
Evet, bunu bekliyordum.
Aradan 2 ay geçti ve biz tekrar konuşmaya başladık.
Ben biraz daha yakın davranmaya çalışıyorum.
Ve şu an iyiyiz.
Bakalım bu ne zaman bitecek :)

4 yorum:

  1. Son cümler ilginçti. Bakalım ne zaman bitecek.. Ama senin de bir bildiğin vardır. ne demek seninle konuşlmuyor diye.. Sen konuşma özürlü müsün. Aslında o senin krşında tir tir titremeli.. Benden söylemesi.. sabırlı olmayan erkek bence bencildir. Bu kulağa küpe olmalı..

    YanıtlaSil
  2. Genelde başlayamadan bitirdiğimiz için öyle dedim :) Etrafındaki diğer kızlar gibi ona çok çok samimi olmamı bekliyor bende olmadığım için seninle konuşulmuyor dedi. Ve evet sabırlı olmayan erkek bencildir, bu söylediğin de haklısın.

    YanıtlaSil
  3. harikayimis yazi... benide takip edermisiniz cemilealtun89.blogdpot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. cemilealtun89.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Hadi Sen de Fısılda