26 Mayıs 2011 Perşembe

Aramız nasıl ?

Cevap veremediğim bi soru var : Orkun'la nasıl gidiyor ?
Höynk ?
İyi desem, değil.
Kötü desem, değil.

Eskisi kadar sık konuşmuyoruz.
Konuştuğumuz zaman da "Araya soğukluk girdi dimi ? Bak ben o kızla gerçekten konuşmuyorum" falan diyor.
Sonra neyse konuyu kapayalım diyor kapatıyoruz.
Ahh. Onu takıntı haline getirmemeliyim !
Cumartesi doğum günümmm :)
Bulvarda bi yerde takılırız diye konuştuk.
Orkun'u çağırsam mı çağırmasam mı diye düşünüyordum Pelin, " ya ben gelemicem galiba canım Orkun'larla fransız sokağına gidebiliriz " deyince çağırmamaya karar verdim.
Belli etmesem de üzüldüm.
Doğum günümün 28 Mayıs olduğunu biliyor en azından bi mesaj atar, atmalı.
Yani ben bi mesaj atmasını bekliyorum.
Neysee
Her şey güzell olacak.
Pozitif düşün Kübraaaa pozitiffff  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda