1 Mayıs 2011 Pazar

Bu Haftayı Özetlersek :)



Bi haftanın daha sonuna geldik.
Ve ben gerçekten nasıl geçtiğini anlamadım.
Çünkü sürekli uyuyorum.
Gece 1 gibi yatıyorum sabah 6'da kalkıyorum okula gidiyorum.
Okulda en az 4 saat uyuyorum.
5 gibi evde oluyorum 6 da tekrar yatıyorum sonra 9-10 gibi uyanıp 12'de tekrar uyuyorum.
Hesaplarsak günde 12-13 saat uyuyorum.
Bu yüzden olsa gerek günlerin nasıl geçtiğini anlamıyorum :)

Neyse..



Cumartesi günü arkadaşlarla toplaştık sabaha kadar gırgır şamata.
Herkesin anlatacağı bi flörtü, sevgilisi vs falan var tabi :)
Benim de bilindiği üzere Orkun var :)
Sms'i bitti telefonunda tl'si yok 3-4 gündür konuşamıyoruz diye düşünürken telefonum çaldı.
Sanırım sonunda aklına geldim diye yüzümde öküz kadar gülümseme bi heyecanla telefonu açtım ki şu sesi duydum
' Sayın abonemiz bu bir ödemeli aramadır...' devamını dinlemeden kapattım tabi.
Sonra kızlardan birinde bedava dakika falan varmış aradım konuştuk.
Biraz önce de internette konuştuk.
Mutluydum taa ki facebook'a o kızla fotoğraflarını koyana kadar.
Tiyatrodan bi kız arkadaşı var fazla samimiler sinirlerim zıplıyor
ama bunu sorun ettiğimi ona belli etmemem gerektiğini biliyorum.





Son olarak;
Ona çok yakın olan o kızdan nefret ediyorum.
O şıllıktan nefret ediyorum.
Gel gelelim kız çok güzel.
Yani anlayacağınız tam bi Şıllık Şıllık Şılllıkkk !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda