27 Mayıs 2011 Cuma

Yarın Benim Doğum Günüm.

Orkun bu gün yine moralimi bozdu.
Onu görmedim konuşmadım bu gün ama  Pelin'i haftada 2 gün görüyorum ve her gördüğümde mutlaka Orkun'la ilgili moralimi bozmayı becerebiliyor.
(Bu arada ben sınıf tekrarıyım Ecem ile Pelin eski sınıfımdan haftanın 3 günü staj da 2 günü okuldalar)
Öğle molasında kantinde Pelin Ecem Beyza ve ben oturuyorduk.
Pelin'in tiyatroda Onur diye kırıştırdığı bi çocuk var çıkmıyorlar ama çıkıyor gibiler.
Neyse bu onu anlatıyor " Geçen gece Işıllar'daydık 2-3 gibi kapı çaldı biz Onur'la bi odadayız, Orkun'la da ışıl diğer oda da (bu kısmı bana bakarak söylüyor) ben başka yere bakıyorum. Dinlemiyormuşum gibi yapıyorum.
Anlattı anlattı ders zili çaldı sınıflara çıktık.
Benim beynimin içinde sürekli şu cümle dönüyor; 'Işılla Orkun diğer odadalar.'
Sınıfa çıktım, sınıfta samimi olduğum 2 arkadaşım var onlar da sınıf tekrarı daha sınıfa gelmemişler.
Regl dönemimde olmamın etkisiyle olmalı ki koydum kafamı sıraya ağladım.
Sonra sıra arkadaşım geldi.
"N'oldu sana yaa" falan dedi "yok bi şey kem kum derken
sınıf başkanı 'müdüre çeağırıyooo lakoslar gelmeişş ehehe' diye bağırınca sil yüzünü hadi inip alalım lakosları dedi.
İndik. Lakoslar iğrenç sarı renk. Hee bi de lacivert pantolon giyiyoruz biz okul da üzerine sarı renk lakos :)
Hayal edin demek isterdim ama beni öyle hayal etmeyin piliss :)




Neyse esas konu  
Yarın Benim  
Doğum Günüm :)
Çok mutlu olmalıyım ve tabi ki çok güzeell :)




 Hazırlanmaya başladım ojeler, kıyafetlerr, çanta, ruj, ayakkabı her şey tamam.
Maske, saç, makyaj kaldı onların da yarısı şimdi yarısı yarın sabah tamamlanacak.
Ben çok eğleneceğim tamam mııı ??? :)
Babay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda