19 Mayıs 2011 Perşembe

Bu İlişki de Başlamadan Biterr..



Geçen yazı da da bahsettiğim gibi çocuğun umurunda değilim hala.
Nedeni ise; başka bir kız !

Dün, Pelin (Orkun'la tanışmamızı sağlayan arkadaşım), Ecem (dostum diyebileceğim tek insan),
Gizem (çok yakın olmasa da yakın arkadaşım diyebileceğim kişi severim kendisini) ve ben okuldan kaçalım dedik.
Gezer tozar eğleniriz.
Önce kahvaltı yaptık ardından fransız sokağında oturduk.
Sonra hadi sinemaya gidelim dedik.
Saat 11 buçuk falan olduğu için salon bomboştu.
Dördümüz evdeymişiz gibi yayıla yayıla, tartışa tartışa, ara ara uyuya uyuya izledik filmi.
Sonra film bitmeden sıkılıp çıktık.
Mc donalds'a gittik.
Pelin "Işıl'la görüşecektim çağırayım o da gelsin sorun olur mu ?" falan dedi.
(Işıl;daha önce bahsettiğim orkun'un çok samimi olduğu tiyatrodan arkadaşı.)
Kızı zaten çok merak ediyordum istediğim fırsat ayağıma gelmiş teper  miyim hiç. Gelsin tabi dedik.
Geldi oturdu. Fotoğraflardaki kadar güzel değil, ayrıca salak :) ben de biraz rahatladım derkeeeennnn !
Kız benim Kübra olduğumu bilmiyor. Daha doğrusu Orkun'la konuşan kız olduğumu bilmiyor.
Bunlar Pelin'le tiyatronun dedikodusunu yapmaya başladılar bende ilgilenmiyormuş gibi elime telefonu aldım.
Orkun kelimesi geçti çaktırmadan dinliyorum ki ne duyayım.
Işıl: 'Orkun'la Gizem, yani Gizem Orkun'u ayarttı galiba' dedi.
Pelin durumu toparlamak için bi öksürdü ve beni göstererek  
"Tanıştırayım Işıl, bu da Kübra :) " dedi.
Ben "Hı ? Pardon ? Anlamadım, n'oldu ?" ayağına yatıyorum falan bunlara telefon geldi tiyatrodan, kalkıp gittiler.
Benim yüzüm düştü tabi.
2 gündür niye hiç konuşmadığımız anlaşıldı.
Sonra kalktık Mc donalds'dan vitrin bakalım dedik.
Koton'a giriyoruz 'Ah buradan doğum günü hediyesi bakmıştım Orkun'a ühüüü '
Polo'ya bakıyoruz ' İkimize aynı t-shirt'den alcaktım beraber giycektik ühüüü' diye duygusala bağlıyorum.
Kızlarda eminim içinden "Oha lan daha ne kadar oldu tanışalı ne ara yaptın sen bunları"
 diyorlardır.
Neyse eve geldim.
Mesaj atsam mı atmasam mı derken o attı.
Konuyu hiç açmıyor dayanamadım ben açtım.
"Benimle konuşmak zorunda değilsin diğer kızı biliyorum" vs diye trip yapıyorum.
Yok öyle bi şey cart curt bütün akşam tartıştık.
Sanane sen benim neyin oluyorsun demiyor.
Sanki benim sevgilim ve ben onun başka kızla konuştuğunu duymuşum gibi tartıştık.
Daha sonra ikna olunca barıştık fakat hiç bi şey eskisi gibi değil.
Kız eminim hala mesaj atıyor.
Feysde bütün fotoğraflarını beğenmiş o da yetmezmiş gibi "tatlısın çocuk" bilmem ne diye yorum yapmış.
Kafam girsin sana Sürtükk !
Neyse anlayacağınız bu ilişki de başlamadan bitti..

2 yorum:

  1. başlamadan bitmesi en iyisidir bazen
    Zati hiç başlamadığı için bitmesi de söz konusu değildir ya neyse

    YanıtlaSil
  2. Doğru. Daha sonra bu şekilde sonuçlanmasındansa şimdi böyle olması daha iyi :)

    YanıtlaSil

Hadi Sen de Fısılda