22 Mayıs 2011 Pazar

Herkese çok yakışan beyaz elbisee :)

Küçük büyük her kızın hayalinde 3 şey mutlaka vardır.
Kıskanılası bir evlilik, göz kamaştıran bir gelinlik, yakışıklı bir prens :)

Her sabah otobüsle Altıparmak'tan geçiyorum ve orada da hep moda evleri var.
Vitrinler de hep gelinlikler.
Böyle kabarık kabarık. Çok güzell.
Dün gece de babamın kuzeninin düğünü vardı.
Otel de havuz başı.
Tam benim istediğim gibi.
Ya havuz başı olacak ya da kır düğünü.
Kapalı alanlarda düğünü sevmiyorum.
Gelinin de gelinliği çok güzeldi.
Sadece onun gelinliği kabarık değildi.
Ben kabarık istiyorum upuzuuuunn duvak istiyorum :)
Dün arkadaşım Ec bizdeydi.
Onunda telefonunda gelinlik modeli görünce anladım ki her genç kız gelinliğin hayalini kuruyor.
İnternette bakıp beğendiğim gelinlik modellerini paylaşmak istedim :)



















Sonuncusu benim favorim.
En çok onu beğendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda