6 Mayıs 2011 Cuma

Gezdim, Doydum, Eğlendim :)

Ahh !
Yorucu bir cuma günü daha.
Okuldan çıktık hadi Zafer plazaya gidip bi şeyler yiyelim, vitrin falan bakalım dedik.
He bi de 2 günlüğüne bi mağaza da tezgahtarlık gibi bi şey yapacağım o mağazayla gidip saatleri konuşalım dedik.
Gittik konuştuk yedik içtik eve döndüm. Yorgunum.



Bi de yarın ne giycem derdi !
Nefret ediyorum bunu düşünmekten.
Giyinmek konusunda sihirli güçlerim olsun istiyorum.
Böyle hayal edeyim sonra üzerimde olsun falan.
Kim istemez ki :)
Havalar da bi öyle bi böyle ne giyeceğimi şaşırdım yahu.
Yarına kadar bütün dolabı giyip çıkarmaktan derim aşınacak muhtemelen :)



  

Çalışacağım yer Orkun'a da yakın belki 7'den sonra onun yanına giderim.
Cidden ne giycem ya !

Off. Kalkıp dolabımdaki her şeyi denemeliyim.
Her şeyi her şeyi her şeyiiii !!!
Çok işim var çookk.

;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda