29 Mayıs 2011 Pazar

Doğum Günüm.

Dün bilindiği üzere doğum günümdü.
Fsm bulvarındaydık.
1-2 yere girdik oturduk.
Çok kalabalık değildik.
Gezdik eğlendik.
Saat 5 gibi Burger King'e gittik karnımızı doyuralım diye.
Pelin'de saat 6 gibi yanımıza geldi.
Pelin geldiyse Orkun konusu mutlaka açılır.
Bu sefer Beyza açtı. Orkun ışıl ile arkadaş değil mi ya falan dedi Pelin anlattı anlattı.
Özetle; biz arkadaşlarımızla sevişiriz Işıl'ın zaten başka çıktığı var ama Orkun'la da sevişiyor yani bu çok normal falan dedi. Beyza bunları duyunca Orkun'la görüşmene ben izin vermiyorum Kübra konuşma o çocukla falan dedi. Zaten Ecemde aynı şeyi söylüyor. Aslında daha bi çok şey söyledi Pelin ama anlatıp canımı sıkmak istemiyorum daha fazla.
Tabi bu arada Orkun doğum günümü kutladı mesajla. Bende kısa ve önemsemiyormuş gibi cevap verdim.
Yani dün tamamen bitti.
Ben onunla konuşmaya devam etmek istiyorum ama doğrusu konuşmamam sanırım.
Neyse zamanla göreceğiz her şeyi bakalım :)
Planımıza göre 20.00'a kadar takılacaktık fakat ben Pelin'e en fazla 1 saat katlanabildim sonra kalktım eve gittim.
Evde de halamlar varmış hediyeler doğum günümü kutlamalar falan.
Ne iyi bi gündü diyebilirim ne de kötü.
Tek iyi yani kuzenimin çocuğu.
Biz çok eğleniyoruz birlikte.
Bakıın bu da eğlencemizden bi kaç karee :)

[1. karenin açıklaması: Nasıl bi bakış bu be :D
2. karenin açıklaması: Uyuyoruz biz yea :P
3. karenin açıklaması: Yearim lan ben bu veledi :D
4. karenin açıklaması: kız veya erkek fark etmez benim yanımda en az 5 dk kalan çocuk makyaja başlar. ]
Saat 12 gibi yattım uyuyamadım. Düşünüp durduğumu fark edince bunu engellemek için kalktım Okan'ı seyrettim. Ağladım. Okan'ı seyrederken ağlayan tek insanım sanırım :)
En başta söylediğim gibi ben biraz şıp sevdiğim Orkun'u unuturum en kısa zamanda. Geçecek bu da :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi Sen de Fısılda